Loma loppuu…

Star WarsKesäloma lähestyy loppuaan ja ilma on pilvinen ja sateinen. Siksi päätin katsoa Star Wars -elokuvat tarinan mukaisessa järjestyksessä ennen töihin paluuta. Aikaa tähän kuluu noin 6 x 2 tuntia eli 12 tuntia. Jos joku haluaa olla hengessä mukana, muttei ehdi viettää 12 tuntia sohvalla, niin voi katsoa tämän 30 sekunnin version samasta aiheesta:

http://www.angryalien.com/1205/starwarsbuns.asp

HUOM! Parantunut sää ja aurinko ovat viivyttäneet projektia. ”Voimat teille!”


Discover more from Eilen elokuvissa

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Kommentoi

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.